Esta vez trátase de VIVENS VIVES que tamén abre os seus recursos.
Se facedes clic no seguinte enlace:
https://www.vicensvives.com/vvweb/view/pages/p01/load.php?id=2786&lang=es
tedes acceso directo aos libros de infantil e primaria.
Escolledes infantil e poderedes acceder ao material que ofrece a editorial.
Son recursos. por se algún día estades aburridos e tedes tempo de curiosear.
Xurde da necesidade de organizar as actividades para o tempo que imos permanecer nas casas.
Páxinas
▼
martes, 31 de marzo de 2020
ACHEGAMENTO Á ARTE: JOAN MIRÓ I
Imos co seguinte artista.
JOAN MIRÓ
Ímonos fixar nalgunhas das súas obras:
Pintura mural para Joaquim Gomis (1948)
La poetisa (1940)
Azul I (1961)
Igual que fixemos con Mondrian, fixarémonos no que teñen en común:- formas
- cores
- sinatura
- ...
Despois de que eles falen e opinen sobre as obras podemos dar un pouco máis de información:
Miró é un dos artistas máis importantes do século XX. Naceu en Barcelona, adicouse á escultura e á pintura.
Utilizaba moitas formas nos seus cadros, xogamos a identificalas?
Tamén podes crear o teu cadro utilizando formas de cores
luns, 30 de marzo de 2020
LÓXICO-MATEMÁTICA. ACTIVIDADES IV
Sigo con propostas, hoxe son todas con pinzas da roupa, para traballar a subitización e a recta numérica.
Construímos unha recta numérica, ou imprimimos unha:
Para traballar a subitización con pinzas, collemos 6 e imos tirando unha cantidade aleatoria para que acerten. Tamén poden tiralas os nenos/as e dicir nós a cantidade e facer que erramos para ver se se dan conta.
domingo, 29 de marzo de 2020
MATERIAL EDITORIAIS: EDELVIVES
Bo día, a todos e todas agardo que sigades ben e que permanezades nas vosas casas sen saír. Xa levamos 2 semanas e queda menos para vernos.
Nesta publicación vou intentar recompilar algúns recursos en aberto de editoriais e que vos poden servir de axuda.
EDELVIVES
Apps de descarga gratuíta ata o 30 de xuño de Edelvives:
Para descargar as aplicacións a través da tablet ou o móbil, terás que acceder a Google Play de Android ou a App Store de IOS, e unha vez localizadas as aplicacións introduce
CÓDIGO DE ACCESO: edelvives
No ordenador non fai falta código de acceso.
Para descargar esta Apps
Rexístrate en Edelvives Digital: https://edelvivesdigital.com/
A aula creada no noso cole ten un código que é: AT3E0L7
Para calquier duda ou consulta ponte en contacto con nós a través do correo: experienciacliente@edelvives.es
Tamén podemos acceder ao derradeiro número da revista CROQUETA HOY.A aula creada no noso cole ten un código que é: AT3E0L7
Para calquier duda ou consulta ponte en contacto con nós a través do correo: experienciacliente@edelvives.es
Se coñecedes algún recurso interesante: libros, pelis... gratuítos que poden axudar á levar mellor este confinamento, podedes compartilos en comentarios.
sábado, 28 de marzo de 2020
INICIACIÓN Á LECTOESCRITURA: ACTIVIDADES IV
Podedes facela de diferentes materiais.
Se preferides algo impreso para practicar despois de facer os trazos na bolsa sensorial podedes recurrir a:
venres, 27 de marzo de 2020
Coordinación óculo-manual: tesoiras
Xa comezamos fai uns días a recortar, hoxe propoño varias actividades para que cada día recorten algo:
Animádevos a facer de perruqueiros e perruqueiras?
Tamén podemos recortar patróns:
Animádevos a facer de perruqueiros e perruqueiras?
Tamén podemos recortar patróns:
(se facedes clic na imaxe iredes directamente a un pdf para imprimir)
Tamén podemos facer exercicios coma estes:
As imaxes de hoxe foron tomadas da páxina de Blanca: actividadeseducainfantil.com
xoves, 26 de marzo de 2020
TIC´S: ACTIVIDADES III
(Fai clic na imaxe para acceder ao contido)
O material de hoxe é o recurso dunha editorial para o contido dunha aula de 3 anos.
mércores, 25 de marzo de 2020
EXPERIMENTO: A AUGA VIAXEIRA
Sempre me gustou traballar en infantil cos experimentos, ensinarlles reaccións máxica cunha explicación lóxica. E amosarlles que moitas reaccións que xorden non son maxia senón ciencia.
Con esta premisa vou a propoñer algún experimentos sinxelos en onde será interesante facer énfase en:
- o material necesario
- ler con axuda dun adulto as indicacións
- facer unha hipótese: supoñer o que vai suceder
- con axuda dun adulto seguir as instrucións
- observar o que sucede
- sucede o que pensábamos? buscar unha explicación.
A AUGA VIAXEIRA
MATERIAIS:
- Auga
- 2 vasos
- cordel de algodón
- colorante (alimenticio, pintura,...)
- cinta adhesiva
INDICACIÓNS:
Colorear a auga.
Encher un vaso coa auga coloreada e deixar o outro baleiro.
Pegar un extremo do cordel ao fondo interior do vaso baleiro.
Colocar o extremo libre do cordel na auga coloreada.
Levantar o vaso con auga encima do outro, pero non na vertical sobre el.
Mantelo o suficientemente lonxe para que o cordel estea tenso.
Verter lentamente a auga do vaso superior sobre o cordel teso.
Observar o que pasa.
Meter todo o cordel en auga e repetir o experimento anterior.
Observar o que pasa.
Ver o vídeo se hai dúbidas:
EXPLICACIÓN:
A primeira vez a auga cae na mesa e que na segunda vez, co cordel mollado, a auga deslízase polo cordel. Isto é porque no primeiro experimento as moléculas de auga son atraídas polo cordel e a adhesión non é tan forte como a gravidade que tira da auga cara abaixo, e molla a mesa. Pero ao volver facer o experimento despois de mollar o cordel en auga, as moléculas de auga non só son atraídas polo cordel, senón que tamén son atraídas polas moléculas de auga que hai no cordel mollado.
Ver o vídeo se hai dúbidas:
A primeira vez a auga cae na mesa e que na segunda vez, co cordel mollado, a auga deslízase polo cordel. Isto é porque no primeiro experimento as moléculas de auga son atraídas polo cordel e a adhesión non é tan forte como a gravidade que tira da auga cara abaixo, e molla a mesa. Pero ao volver facer o experimento despois de mollar o cordel en auga, as moléculas de auga non só son atraídas polo cordel, senón que tamén son atraídas polas moléculas de auga que hai no cordel mollado.
LÓXICO-MATEMÁTICA: ACTIVIDADES III
Imos con máis actividades:
Subitización:
- podedes fabricar o voso panel ou utilizar este exemplo:
- imprimir ou debuxar estas cartas para logo xogar a dicir cantas hai sen contalas.
Subitización:
- podedes fabricar o voso panel ou utilizar este exemplo:
(fai click na imaxe para ir ao pdf)
Recordade ir traballando os cuantificadores máis e menos.
Recta numérica:
Aproveitade para contar todo o que teñades que manipular, ao gardar os xoguetes, cando se pon a mesa,... tendo especial coidado en non adiantarse nen quedarse atrás. Por cada cousa que contamos dicimos un número.
Podedes escribir os números do 1 ao 10 en tampóns de botellas, cartón de leite... e xogar a ordenalos, a retirar un par deles e colocalos no seu sitio...
Hoxe tamén vos engado algunhas fichas para facer se as precisades:
Recta numérica:
Aproveitade para contar todo o que teñades que manipular, ao gardar os xoguetes, cando se pon a mesa,... tendo especial coidado en non adiantarse nen quedarse atrás. Por cada cousa que contamos dicimos un número.
Asociar número á cantidade:
Hoxe tamén vos engado algunhas fichas para facer se as precisades:
martes, 24 de marzo de 2020
ACHEGAMENTO Á ARTE: ACTIVIDADES II
Pensábades que Mondrian non daba para máis... pois nada diso... hai moitísimas actividades que podemos seguir facendo.
Esta vez propóñovos unha para a que primeiro hai que practicar o uso da tesoiras.
Sería importante incluir no horario 5 minutos para recortar papeis de xornal, de revista, de folletos.... cando controlen un pouco a tesoira podemos intentar que recorten por liñas rectas:
Collemos papeis das cores que utiliza Mondrian. se non os tedes podedes pintalos, e recortamos tiras, cadrados e facemos a nosa composición.
Foto de http://aufloria55.ru/
Gustaríame ver como vos saen... recordade enviar fotos a través do correo electrónico. Xa me encargo de subilas a instagram.
luns, 23 de marzo de 2020
INICIACIÓN Á LECTO ESCRITURA: ACTIVIDADES III
Falamos sobre o conto, cales son os protagonistas, inventamos un título, inventamos un novo final. Escribimos o título, debuxamos o/a protagonista, debuxamos un novo final,...
Non tes que facelo todo, só aquelo que prefiras.
Hoxe propóñovos xogar ao bingo das letras maiúsculas. É moi doado e podedes xogar toda a familia.
Podedes utilizar as letras de imán, de scrabbel (intelect), ou facelas en papel.
Tamén hai que preparar uns cartóns:
Nuns folios facemos unha táboa e engadimos letras sen repetir.
Escollemos unha letra de cada, sempre en maiúsculas, metémolas nunha bolsa. E a cantar letras. Recordade facer quendas para que sexa máis divertido.
sábado, 21 de marzo de 2020
venres, 20 de marzo de 2020
LÓXICO-MATEMÁTICA: ACTIVIDADES II
Por se xa estades cansos das actividades anteriores propoño estas outras:
Subitización:
- colledes un dado (ata o 6), e ir tirando e dicir o número que salga, ou con cartas (só ata o 5):
- outro vídeo para a subitización:
Recta numérica:
- dicir os números do 1 ao 10... (na clase contamos ata 17 todos os días), contando cousas temos que poñerlle unha utilizade. na aula contamos cantos estamos canto faltamos. Na casa cun calendario diante podemos contar o número de día que é hoxe e cantos días quedan para rematar o mes.
- xogar a saltar aros e poñerlle o número, ou debuxamos no chan cunha tiza os círculos e logo escribir os números.
Cuantificadores: máis - menos
Ao mesmo tempo que traballamos subitización e recta numérica, pedimos que digan se unha cantidade é máis ou menos que outra.
- dicir os números do 1 ao 10... (na clase contamos ata 17 todos os días), contando cousas temos que poñerlle unha utilizade. na aula contamos cantos estamos canto faltamos. Na casa cun calendario diante podemos contar o número de día que é hoxe e cantos días quedan para rematar o mes.
- xogar a saltar aros e poñerlle o número, ou debuxamos no chan cunha tiza os círculos e logo escribir os números.
Ao mesmo tempo que traballamos subitización e recta numérica, pedimos que digan se unha cantidade é máis ou menos que outra.
xoves, 19 de marzo de 2020
INICIACIÓN A LECTOESCRITURA: ACTIVIDADES II
O mellor que podemos facer para espertar o gusto pola lectura é que os nosos pequenos/as vexan ler aos maiores. E non vale ler no móbil ou na tablet ;). Temos que ler libros, xornais,...
Os libros que tedes na casa seguro que xa están máis que lidos, por eso vos propoño hoxe algún contaconto interesante:
Kalandraka sube cada día no seu canal un conto:
Kalandraka sube cada día no seu canal un conto:
COELLIÑO BRANCO
Fai clic na imaxe
O POLIÑO DA ABELEIRA
En 3 anos o máis importante é aprender a controlar o trazo, é que algo tan sinxelo para nós como repasar algo e doado, para eles é moi complicado, Todavía teñen un control da motricidade fina e menos da coordinación óculo manual. Para desenvolverlo podemos utilizar calquer xogo de insertar (pinchos, quebracabezas, facer pulseras...), colorear sen saírse, picar, recortar,... Pero hai unhas actividades de grafomotricidade moi interesantes:
mércores, 18 de marzo de 2020
ACHEGAMENTO Á ARTE: ACTIVIDADES I
O arte en infantil tamén é moi importante porque permite que o alumnado exprese a súa creatividade e o seu desenvolvemento integral. Cando un neno ou nena colle un utensilio e empeza a crear todo é arte.
Pero dende a escola amosamos algúns modelos axeitados á súa idade para que podan recoñecer artistas famosos e famosas.
Neste trimestre tiñamos organizada unha saída á unha exposición de arte, que teremos que pospoñer.
O primeiro artista que ía propoñer é:
para fixarnos no que teñen en común:
- formas
- cores
- sinatura
- ...
Despois de que eles digan podemos dar un pouco máis de información:
Mondrian foi un pintor vanguardista que vivían en Holanda (podemos buscala nun mapa para ver se está lonxe ou preto, se tivesemos que ir visitalo en que viaxaríamos,...) é moi coñecido polas súas obras figurativas, que el chamaba composicións.
A partir de ahí suxerimos actividades para tratar de reproducir algún:
- montando un cadro con pezas de lego ou semellantes
- recortando trozos de papel e pegando
- facendo liñas con cinta aislante e completando con cor, plastilina, papeis, ...
- colorear outros obxectos como se foses pintados por Mondrian
Deixovos un baleiro por se queredes enchelo:
Pero dende a escola amosamos algúns modelos axeitados á súa idade para que podan recoñecer artistas famosos e famosas.
Neste trimestre tiñamos organizada unha saída á unha exposición de arte, que teremos que pospoñer.
O primeiro artista que ía propoñer é:
PIET MONDRIAN
Para iso expoño varias obras del,
Composición en rojo, amarillo, azul, blanco y negro (1921)
Composición en campo de color (1917)
Victoria del Boogie Woogie (1942-4)
para fixarnos no que teñen en común:
- formas
- cores
- sinatura
- ...
Despois de que eles digan podemos dar un pouco máis de información:
Mondrian foi un pintor vanguardista que vivían en Holanda (podemos buscala nun mapa para ver se está lonxe ou preto, se tivesemos que ir visitalo en que viaxaríamos,...) é moi coñecido polas súas obras figurativas, que el chamaba composicións.
- montando un cadro con pezas de lego ou semellantes
- recortando trozos de papel e pegando
- facendo liñas con cinta aislante e completando con cor, plastilina, papeis, ...
- colorear outros obxectos como se foses pintados por Mondrian
martes, 17 de marzo de 2020
INICIACIÓN Á LECTOESCRITURA: ACTIVIDADES I
No cole esta iniciación estámola facendo dende o seu nome. Porque realmente é o primeiro texto que é significativo para eles. por iso case todas as actividades que propoñemos na aula están en función do seu nome:
- letras do nome
- número de letras que ten,(comparamos cos compañeiros: que ten igual número de letras, que ten menos e que ten máis)
- letra porque comeza: igual que (outros obxectos ou outros nome coñecidos que empezan igual)
- letra pola que remata
- etc...
Nas seguinte imaxes podedes descargar algúns traballos para imprimir. Fixádevos porque algunhas repítense:
- letras do nome
- número de letras que ten,(comparamos cos compañeiros: que ten igual número de letras, que ten menos e que ten máis)
- letra porque comeza: igual que (outros obxectos ou outros nome coñecidos que empezan igual)
- letra pola que remata
- etc...
Nas seguinte imaxes podedes descargar algúns traballos para imprimir. Fixádevos porque algunhas repítense:
Material atopado en https://www.bosquedefantasias.com/